Ogilvy Performance Marketing zrušilo výzkum programatického nákupu a sestavilo oddělení Growth Marketing
21/02/2023
Growth Marketing není jen módním marketingovým trendem, ale naopak se ukazuje jako udržitelná a opakovatelná cesta k úspěchu. Je to dlouhodobá strategie, která propojuje svět reklamy s finančním a produktovým vývojem.
„Na základě vlastního výzkumu jsme definovali standardy Growth Marketing, u něhož jsou neoddělitelnou součástí garance byznysového růstu klienta. Již minulý rok jsme představili našim klientům garance více než 99 % měřitelných a více než 94 % viditelných impresí, čas strávený se značkou/produktem a Viewable Target Rating Points,“ říká Petr Struna, Managing Director Ogilvy Performance Marketing.
Zjednodušeně řečeno, Growth Marketing spočívá v navrhování a provádění experimentů s cílem optimalizovat výsledky v rámci definovaných cílů. Pokud máte určitou metriku, kterou chcete zvýšit, Growth Marketing je vhodná metoda. Umožňuje dlouhodobě získávat stálé zákazníky tím, že se zaměřuje na data, jako je například churn.
„Naše procesy jsou unikátní tím, že Growth Marketing vznikal přirozeně, tedy i naše fáze popsané níže jsou poskládané jen na základě našich zkušenost. Proof of concept nevyžaduje dlouhodobou spolupráci a jednorázové experimenty doručíme do dvou týdnů", říká Petr Struna.