Look-a-Like - Brand Lift

29. 5. 2017

Naše dlouhodobá práce v programatickém nákupu a analýzy dat, která vyhodnocujeme nás přiměla vytvořit produkt, který jednoduše říká, co je návštěvník zač z pohledu stávajícího klienta, akvizice nového a jestli na nově vytvořenou landing page přivádíme podobné publikum, jako je současný zákazník. Look-a-Like - Brand Lift se skládá z několika zdrojů dat od publishera (návštěvnost, bounce rate a průměrný počet navštívených stránek), advertisera (návštěvnost jednotlivých LP) a programatických dat dostupných v DoubleClick Bid Manager (přiložené pdf).

Díváme se na data, která mají důležitost i z pohledu risk management regionů, affinity návštěvníka, jaké používají typy telefonů, kde můžete nejčastěji oslovit svého i potencionálního zákazníka a do jakých kategorii patří.

Pro naše klienty Look-a-Like - Brand Lift vytváříme zdarma na podporu nových kampaní podle budoucího plánu. Nově se tento produkt zapojí i do konzultací, na kterých spolupracujeme. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Stáhnout PDF

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti NEO@Ogilvy Czech, s.r.o.“, ke stažení zde.