DoubleClick - Native Ads
24. 5. 2017
Zpřístupnění Google textových inzerátů do v DoubleClick Bid Manageru, mění výkon klasických bannerových ploch. Na pozicích, kde statické nebo HTML bannery selhávají Native Ads vyniká. Klientům navrhneme a testujeme více jak 40 variant textů a CTA textovým prvkem a vytváříme dvě velikosti square a rectangle.
Už jen při spuštění kampaně pro sběr dat k optimalizaci, kde v prvních dnech cílíme v programatickém nákupu jen Českou republiku dosahuje CTR 0,36% a generuje například 28 leadů za den (registrace: Jméno Příjmení, telefon a email, který je ověřený klientem). Cena DoubleClick Native Ads se pohybuje v rozmezí 25 – 45 CPM, kdy ale maximální bid v nákupu není podstatný pro výpočet CPL.
Největší výhodou vidíme flexibilní modifikaci textů a rozlišení komunikace pro jednotlivé first&third party data.
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.