DoubleClick - Native Ads

24. 5. 2017

Zpřístupnění Google textových inzerátů do v DoubleClick Bid Manageru, mění výkon klasických bannerových ploch. Na pozicích, kde statické nebo HTML bannery selhávají Native Ads vyniká. Klientům navrhneme a testujeme více jak 40 variant textů a CTA textovým prvkem a vytváříme dvě velikosti square a rectangle.

Už jen při spuštění kampaně pro sběr dat k optimalizaci, kde v prvních dnech cílíme v programatickém nákupu jen Českou republiku dosahuje CTR 0,36% a generuje například 28 leadů za den (registrace: Jméno Příjmení, telefon a email, který je ověřený klientem). Cena DoubleClick Native Ads se pohybuje v rozmezí 25 – 45 CPM, kdy ale maximální bid v nákupu není podstatný pro výpočet CPL.

Největší výhodou vidíme flexibilní modifikaci textů a rozlišení komunikace pro jednotlivé first&third party data.

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti NEO@Ogilvy Czech, s.r.o.“, ke stažení zde.