DoubleClick – Click2Call (C2C, C2S, C2M)

29. 5. 2017

Programatický nákup formátů C2C podporuje také Google Bid Manager. Při konzultacích s klientem systému vydefinujeme datovou audienci z on-linových zdrojů, které jsou vhodné pro oslovení. Česká audience není zvyklá na možnost, že po kliknutí na banner se mu zobrazí možnost přímého volání na callcentrum inzerenta. Nově testujeme Click 2 SMS (C2S) a Click 2 Mail (C2M).

Důležitý faktor vyhodnocení je flexibilní možnost klienta při tvorbě nového telefonního čísla pro volání a zasílání sms. DoubleClick ani AdServer neevidují kliky z důvodu chybějícího ClickTag s běžnou url. Podstatnou součástí je i cílení podle druhu nasbírané audience a technologických možností na Mobile, Desktop, Tablet.

Tento způsob se osvědčuje při strategickém spojení Marketing a Customer Experience oddělení, kde definice datové audience pro oslovení nestandardním formátem zvyšuje pozitivní zkušenost se značkou.

Po zkušenostech s tímto typem formátu vidíme přínosy u retencí a reklamací, kdy zákazník má možnost přímé komunikace. Nudné volání na automatizované hlasové prostředníky „čekejte na spojení s operátorem“ v  Customer Experience končí.

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti NEO@Ogilvy Czech, s.r.o.“, ke stažení zde.