Czech Data Connections

28. 5. 2017

Všichni se nás ptají na O2 data pro DoubleClick a my odpovídáme ano propojil jsme O2 Média, jejich DMP (Adform) a DoubleClick již v roce 2016. V rámci globální politiky NEO@Ogilvy o bezpečnosti dat, jsou datové toky přímo napojené k jednotlivým inzerentům v DoubleClicku. Prvním vstupem pro nákup dat z třetí strany je DoubleClick Brand Lift, který vydefinuje segmenty, kam patří současný návštěvník podle segmentů IAB.

Při řadě testování spolupracujeme s O2 Média na definici datových toků i optimalizaci jednotlivých segmentů. Propojení nese řadu komplikací jako je % ztráta dat v réalné kampani, model aktualizace a definici velikosti celkového datového toku v návaznosti na rozpočet klienta.

Pro nákup dat nás kontaktujte.

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti NEO@Ogilvy Czech, s.r.o.“, ke stažení zde.