Česká republika TOP10 Exchange

24. 6. 2017

Díváme se i na podíl jednotlivých SSP, které využívají vydavatelé pro monetizaci svého obsahu na programatickém trhu v Česku. Pro naše performance specialisty, je důležité sledovat poměr unikátních záznamů pro případné inventory private dealy, které zvyšuji reach křivku a efektivnost remarketingového funnelu.

Czech - Exchange Potential Impressions Unique record with Impressions Impressions Unique record
DoubleClick Ad Exchange 5 837 950 976 47 686 128 11% 85%
Rubicon 7 096 000 512 17 087 170 13% 30%
AppNexus 6 199 962 112 16 482 221 11% 29%
PubMatic 20 107 276 288 13 559 444 37% 24%
IBillboard 2 626 416 896 11 680 065 5% 21%
Index Exchange 1 989 715 584 11 050 765 4% 20%
Adform 1 149 066 752 9 230 263 2% 16%
BidSwitch 1 599 332 992 7 951 833 3% 14%
Striker SSP 1 063 422 976 7 831 295 2% 14%
OpenX 1 208 522 240 3 845 595 2% 7%

Source: DoubleClick, May 2017

Všechny novinky

Na tomto webu používáme soubory cookies, abychom mohli zajistit jeho plnou funkčnost, analyzovat návštěvnost a případně přizpůsobit vhodně obsah a reklamu konkrétním uživatelům. Veškeré takto získané informace zpracováváme v souladu s dokumentem „Zásady ochrany soukromí společnosti NEO@Ogilvy Czech, s.r.o.“, ke stažení zde.