NOVINKY

Co je u nás nového.

  • Publika s vlastními zájmy pro přesnější cílení v obsahové síti

    23. 7. 2017

    Každá nová společnost na silně konkurenčním trhu potřebuje investovat pro zvýšení povědomí do display reklamy. Lidé nehledají nové produkty, pokud nevědí, že existují. Prvním nápad, jak zacílit reklamu, většinou představuje výběr okruhu klíčových slov nebo cílení na publikum podle zájmů, které je…

    Celý článek
  • Hledáme do týmu PPC specialistu

    25. 6. 2017

    Do performance týmu hledáme kolegu, který umí postavit a spravovat kampaně i pro velké klienty na celý nebo částečný úvazek. Hlavní náplň práce- Tvorba, optimalizace a analýzy kampaní- Pomoc při tvorbě SEM strategie- Komunikace s klientem při obhajobě výsledků, reporting- Komunikace s kolegy v…

    Detail pozice
  • Nárůst výdajů na video reklamu o 67% od roku 2015

    24. 6. 2017

    Podle studie Advertiser Perceptions, ve které bylo osloveno 358 US agentur a marketingových profesionálů z různých oborů, se v roce 2017 vyšplhá investice do mobilní videoreklamy až na 9 mil. USD Zdroj: Advertiser Perceptions | Interactive Advertising Bureau (IAB) …

    Celý článek
  • Česká republika TOP10 Exchange

    24. 6. 2017

    Díváme se i na podíl jednotlivých SSP, které využívají vydavatelé pro monetizaci svého obsahu na programatickém trhu v Česku. Pro naše performance specialisty, je důležité sledovat poměr unikátních záznamů pro případné inventory private dealy, které zvyšuji reach křivku a…

    Více o projektu
  • Česko Slovenský Internet

    24. 6. 2017

    Při pohledu na potenciální traffic Česka a Slovenska, který byl k dispozici v měsíci květnu 2017, přemýšlíme, zdali desktop v následujících měsících více nesníží svůj poměr. Myšlenka, kterou si chceme ověřit je, jaký je poměr desktopů v domácnostech a zaměstnání. .tg {border…

    Více o projektu
  • Výpočet CPM

    16. 6. 2017

    Chcete-li zjistit cenu online kampaně, zadejte: CPM/CPT (cena za 1000 zobrazení), Celkový počet zobrazení Chcete-li zjistit CPM/CPT online kampaně, zadejte: Celkové náklady kampaně, Celkový počet zobrazení Chcete-li zjistit celkový počet zobrazení, které můžete získat v rozpočtu,…

    Více o projektu
  • Digitální plánování

    15. 6. 2017

    Při mediálním plánování přímých nákupů display ploch se interně díváme na webovou stránku vydavatele z různých zdrojů. Pro všeobecné informace o měření webových stránek zajdeme na netmonitor.cz a doplníme si veřejná data ze similarweb.com. V ukázce sjednocujeme data o prvních 100 webových…

    Celý článek
  • NEO@Ogilvy partnerem IAC 2017

    4. 6. 2017

    NEO@Ogilvy bylo jedním z partnerů letošní Internet Advertising Conference a tak jsme si připravili prezentaci na téma Zkoumání lidských zkušeností a jejich vliv na výkonnostní marketing v podání našeho kolegy Chrise Stradlinga z NEO@Ogilvy UK. Na prezentaci se můžete podívat níže nebo…

    Celý článek
  • Look-a-Like - Brand Lift

    29. 5. 2017

    Naše dlouhodobá práce v programatickém nákupu a analýzy dat, která vyhodnocujeme nás přiměla vytvořit produkt, který jednoduše říká, co je návštěvník zač z pohledu stávajícího klienta, akvizice nového a jestli na nově vytvořenou landing page přivádíme podobné publikum, jako je současný…

    Stáhnout PDF
  • DoubleClick – Programmatický branding

    29. 5. 2017

    Z pohledu datových audiencí a programatického nákupu formátu branding (2000x1400px) víme, že velké formáty mají výrazný vliv na rozhodnutí potencionálního zákazníka, před finálním nákupem produktu. Využíváme privátní dealy od společností CPEX, R2B2 a velké formáty, které jsou dostupné v Google…

    Celý článek
  • DoubleClick – Click2Call (C2C, C2S, C2M)

    29. 5. 2017

    Programatický nákup formátů C2C podporuje také Google Bid Manager. Při konzultacích s klientem systému vydefinujeme datovou audienci z on-linových zdrojů, které jsou vhodné pro oslovení. Česká audience není zvyklá na možnost, že po kliknutí na banner se mu zobrazí možnost přímého volání…

    Celý článek
  • Czech Data Connections

    28. 5. 2017

    Všichni se nás ptají na O2 data pro DoubleClick a my odpovídáme ano propojil jsme O2 Média, jejich DMP (Adform) a DoubleClick již v roce 2016. V rámci globální politiky NEO@Ogilvy o bezpečnosti dat, jsou datové toky přímo napojené k jednotlivým inzerentům v DoubleClicku. Prvním…

    Celý článek
  • Google plánuje pohřbít atribuci posledního prokliku!

    26. 5. 2017

    Google prohlásil, ze chce marketéry zbavit jejich posedlosti přeceňování posledního prokliku před zákaznickou akcí.Namísto toho si klade za cíl poskytnout poznatky o tom, jak investice do reklamy funguje v oblastech jako je televize, digitální video nebo návštěvy obchodů. Už přibližně rok testuje…

    Celý článek
  • DoubleClick - Native Ads

    24. 5. 2017

    Zpřístupnění Google textových inzerátů do v DoubleClick Bid Manageru, mění výkon klasických bannerových ploch. Na pozicích, kde statické nebo HTML bannery selhávají Native Ads vyniká. Klientům navrhneme a testujeme více jak 40 variant textů a CTA textovým prvkem a vytváříme dvě velikosti square a…

    Celý článek
  • Podíl vyhledávačů Seznam a Google 50:50 už je dávnou minulostí

    12. 5. 2017

    Zajímá vás, jaké podíly ve vyhledávání mají aktuálně největší vyhledávače Google a Seznam v ČR a jakou má u nás šanci Bing? Tento graf ukazuje podíl vyhledávačů na trhu v České republice na základě více než 15 miliard měsíčních zobrazení stránek. Google je jasným favoritem s více než 83%. Source…

    Celý článek
  • Novým klientem NEO@Ogilvy je softwarová firma Adobe

    10. 5. 2017

    Praha 10. května 2017  Portfolio klientů agentury NEO@Ogilvy Czech rozšířil významný klient – americká softwarová firma Adobe, nově se zastoupením také v České republice. Jejich spolupráce odstartuje online marketingovou kampaní k připravované akci Adobe Digital Marketing…

    Celý článek
  • Češi zjišťují že Facebook není celý jejich život, ale existují i jiná sociální média

    1. 5. 2017

    Zajímá vás aktuální podíl sociálních sítí v ČR? Tento graf zobrazuje statistiky sociálních médií v České republice na základě více než 15 miliard měsíčních zobrazení stránek. Většinový podíl Facebooku překvapí málokoho, Pinterest na vzestupu hned v těsném závěsu byste možná nečekali. …

    Celý článek
  • Online kampaň NEO@Ogilvy přiláká do Prahy milovníky designu

    23. 3. 2017

    Praha 23. března 2017 Organizátoři prodejní výstavy českých a zahraničních designérů Czech Design Week si vybrali agenturu NEO@Ogilvy Czech k zajištění online kampaně propagující tento jedinečný festival. Cílem kampaně je oslovit designery a potenciální návštěvníky formou programatického…

    Celý článek
  • Praha volí na zahraniční propagaci akcí Neo@Ogilvy

    26. 5. 2016

    Prague City Tourism si ve výběrovém řízení na zahraniční propagaci sedmi kulturních a sportovních akcí zvolila agenturu Neo@Ogilvy Czech. Ta bude následující rok a půl zajišťovat na Slovensku, v Německu, Velké Británii, Rakousku, Polsku, Číně a Japonsku zviditelnění…

    Celý článek